Waluty:
 

Dostawa towaru



Zasady dotyczące zwrotów i wymiany

Ze względu na to, że przedmioty są sprzedawane przez Internet, nasi klienci nie mogą ich wypróbować z wyprzedzeniem. Trudno jest więc uniknąć wszelkiej nieodpowiedniości. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z jakiegokolwiek zakupu, pomożemy ci szybko zwrócić lub wymienić. Jeśli chodzi o wszelkie niedogodności, które możesz napotkać, jest nam bardzo przykro z tego powodu. Zasady zwrotów i wymiany, które stosujemy, obejmują:

Dla zwrotów:

Zwroty powinny zostać odesłane w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania paczki. Wszystkie zwrócone przedmioty muszą być w dobrym stanie, nieużywane, niezamocowane, nieumyte i nie wybarwione. Wszystkie zwrócone paczki muszą być ubezpieczone. Wszystkie zwracane produkty podlegają bezpłatnej opłacie za uzupełnienie zapasów, a kupujący jest odpowiedzialny za takie koszty wysyłki.

Dla wymian:

Tylko nowe i nieużywane przedmioty ze wszystkimi akcesoriami oraz w oryginalnym opakowaniu mogą być dopuszczone do wymiany. Produkty powinny zostać odesłane w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Wszystkie zwrócone paczki muszą być ubezpieczone. Wymiana zostanie wysłana w ciągu 5-7 dni roboczych od otrzymania zwrotów. Kupujący jest odpowiedzialny za takie koszty wysyłki.

Ważna uwaga:

1. Mimo, że obiecujemy 100% bezproblemowego zwrotu, będzie to docenione, jeśli poważnie zastanowisz się przed złożeniem zamówienia, aby nie powodować niepotrzebnego marnowania czasu i pieniędzy. 2. Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać adres zwrotny.

3. Jeśli zwrócona paczka zostanie zgubiona podczas transportu, nie ponosimy odpowiedzialności za takie zaginięcie. Dlatego należy zachować oryginalne potwierdzenie odbioru pocztowego, aby uzyskać odszkodowanie za utratę.

Powrót